Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Μια στιγμή φτάνει μόνο...



Μια στιγμή φτάνει μόνο να σε θυμηθώ
Τα μάτια σα κλείσω αμέσως είσαι εδώ
Κάνω τα χέρια μου αγκαλιά για να σε κλείσω μέσα, έλα
Κρυμμένος είσαι πάλι στο μυαλό μου μέσα
Έκανα τόσα για να καταφέρω να σε σβήσω
Τόσες βραδιές, αχρείαστες, τόσα βήματα πίσω
Τι δεν θα έδινα να ζήσω ξανά και ξανά την κάθε μας στιγμή
Την πρώτη αγκαλιά τα πρώτα φιλιά
Τόσα έκανα να σε κερδίσω
Με τι ψυχή τώρα να τα αφήσω, να τα γκρεμίσω
Γύρισε πίσω, σου φωνάζω δυνατά
Γύρισε πίσω, μα η φωνή πίσω γυρνά άδεια
Άδεια από ψυχή από καρδιά
Άδεια από ζωή από συναίσθημα
Υπάρχουνε στιγμές που σε αγαπώ
που σε μισώ, μα πάλι είμαι εδώ
και σε ζητώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μου αρέσουν επίσης...

  • Ευχαριστώ Path!! - [image: ΑποτέλΡσμα Ξ΅ΞΉΞΊΟŒΞ½Ξ±Ο‚ Ξ³ΞΉΞ± Ξ•Ο ...Ο‡Ξ±Ο ΞΉΟƒΟ„ΟŽ] Ευχαριστώ Path για την εννιάχρονη φιλοξενία και πιο πολύ για τους φίλους καρδ...
    Πριν από 5 χρόνια
  • Λουκιανός Κηλαηδόνης - Το σημερινό θέμα, θα το προσεγγίσω μελωδικά. Λεπτομερή ανάλυση διαβάσαμε τουλάχιστο στον Γιάννη απ' όσο πρόλαβα να δω και ήταν εμπεριστατωμένη. ...
    Πριν από 7 χρόνια
  • Ενα παραθυρο ανοιχτο - Ένα παράθυρο ανοικτό αφήνω στην καρδούλα μου να βλέπεις φως και να 'ρχεσαι αγάπη μου, κοντά μουcSs]
    Πριν από 8 χρόνια
  • αερινες υπολευκες σκιες - Στα ξεφτια της μερας κρεμαστηκε το παραπονο στις φυλωσιες μιας μουριας κρυφτηκε ο λυγμος διαψευσμενες ελπιδες κουρνιασαν στην αγκαλια της θλιψης, μα ...
    Πριν από 11 χρόνια
{