Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Η μελαγχολία της νύχτας...

Μέρα δεν περνά ο πόνος στην καρδιά μου
είναι σκληρός.. Η μοναξιά μαστιγώνει το πρόσωπό μου
και χάνεται στον χρόνο ακόμη και η θλίψη μου κουράστηκε..

Κάθε σταγόνα θλίψης στα δάκρυά μου κυλά απελπισμένα,
Η απουσία σου γλιστρά μέσα στην ατελείωτη
νύχτα μου.. Η καρδιά μου και πάλι κουράστηκε..

Δεν έχω αγάπη στα χέρια μου η αγάπη μου είναι απαγορευμένη
Κοιτά την ψυχή μου που σβήνει πάλι αργά, αργά..

Ένα τραγούδι μοναξιάς στην άκρη του γκρεμού ξανά
αχ ο έρωτας από τα χείλη μου πέφτει σαν αναμμένο
κάρβουνο στην καρδιά μου..

Δεν έχω αγάπη στα χέρια μου η αγάπη μου
είναι απαγορευμένη κοιτά την ψυχή μου
που σβήνει πάλι αργά, αργά..

Ένα τραγούδι μοναξιάς στην άκρη του γκρεμού
ξανά αχ ο έρωτας από τα χείλη μου
πέφτει σαν αναμμένο κάρβουνο στην καρδιά μου..

Μέρα δεν περνά ο πόνος στην καρδιά μου είναι σκληρός..
Η μοναξιά μαστιγώνει το πρόσωπό μου και χάνεται στον χρόνο
ακόμη και η θλίψη μου κουράστηκε..
Η καρδιά μου και πάλι κουράστηκε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μου αρέσουν επίσης...

  • Ευχαριστώ Path!! - [image: ΑποτέλΡσμα Ξ΅ΞΉΞΊΟŒΞ½Ξ±Ο‚ Ξ³ΞΉΞ± Ξ•Ο ...Ο‡Ξ±Ο ΞΉΟƒΟ„ΟŽ] Ευχαριστώ Path για την εννιάχρονη φιλοξενία και πιο πολύ για τους φίλους καρδ...
    Πριν από 6 χρόνια
  • Λουκιανός Κηλαηδόνης - Το σημερινό θέμα, θα το προσεγγίσω μελωδικά. Λεπτομερή ανάλυση διαβάσαμε τουλάχιστο στον Γιάννη απ' όσο πρόλαβα να δω και ήταν εμπεριστατωμένη. ...
    Πριν από 7 χρόνια
  • Ενα παραθυρο ανοιχτο - Ένα παράθυρο ανοικτό αφήνω στην καρδούλα μου να βλέπεις φως και να 'ρχεσαι αγάπη μου, κοντά μουcSs]
    Πριν από 8 χρόνια
  • αερινες υπολευκες σκιες - Στα ξεφτια της μερας κρεμαστηκε το παραπονο στις φυλωσιες μιας μουριας κρυφτηκε ο λυγμος διαψευσμενες ελπιδες κουρνιασαν στην αγκαλια της θλιψης, μα ...
    Πριν από 11 χρόνια
{