Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011


Όποιος αγαπά το τριαντάφυλλο, αγαπά και τα αγκάθια του… Άγνωστος

1 σχόλιο:

  1. Την καλή διάθεσή σου πρέπει να την δημιουργείς ο ίδιος, την κακή θα την εξασφαλίσουν οι άλλοι..
    Kαλωσήρθες Βρεφή... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσουν επίσης...

  • Μείνε κι ας σε διώχνει. - [image: alt] Υπάρχουν κάποιες γυναίκες φίλε μου, που η ζωή τους έδειξε το δρόμο για την κόλαση πολύ νωρίς. Κι εκείνες, δεν δίστασαν να τον περπατήσουν...
    Πριν από 5 εβδομάδες
  • Λουκιανός Κηλαηδόνης - Το σημερινό θέμα, θα το προσεγγίσω μελωδικά. Λεπτομερή ανάλυση διαβάσαμε τουλάχιστο στον Γιάννη απ' όσο πρόλαβα να δω και ήταν εμπεριστατωμένη. ...
    Πριν από 5 μήνες
  • Μα όταν βρέχει .....!!! - Ικετεύοντας: για λίγη δροσιά με δάκρυα υγρασίας και μέθης άπνοια, αυτή η νύχτα. Στιγμές νιώθω την ζωή, να περνάει δίπλα μου, σαν λεπίδι μαχαιριού πο...
    Πριν από 10 μήνες
  • Ενα παραθυρο ανοιχτο - Ένα παράθυρο ανοικτό αφήνω στην καρδούλα μου να βλέπεις φως και να 'ρχεσαι αγάπη μου, κοντά μουcSs]
    Πριν από 1 χρόνια
{